k 6
AUTOR: H.D.
DATUM:
KATEGORIJA: Svijet / Vijesti
Kurbani 2021

Kina je danas odlučno demantirala pisanje “Wall Street Journala” koji je citirao američke obavještajne podatke prema kojima je nekoliko članova laboratorije u Vuhanu (Wuhan) bilo bolesno prije nego što su se prvi simptomi koronavirusa pojavili u tom kineskom gradu 8. decembra 2019. godine.

Portparol ministarstva vanjskih poslova Džao Liđijan je rekao da je “potpuno netačno” da su trojica laboranata u Vuhanskom institutu za virusologiju bila bolesna na jesen 2019. godine, prenio je “The Guardian”.

U tekstu “Wall Street Journala” se navodi da su, na osnovu obavještajnih podataka SAD, laboranti imali simptome koji su karakteristični zacovid-19 i sezonske bolesti.

– SAD nastavljaju da “pumpaju” teoriju da je virus procurio iz laboratorije. Da li zaista brinu o porijeklu virusa ili samo pokušavaju da skrenu pažnju –  zapitao je Džao.

On je također citirao izjavu Vuhanskog instituta iz marta 2020., u kojoj se navodi da institut nikada nije imao dodira sa covidom-19 prije 30. decembra 2019. godine.

U odvojenom izvještaju CNN je danas citirao ljude koji su upoznati sa izvještajem, a prema kojem obavještajne jedinice i dalje ne znaju od čega su laboranti bili bolesni.

– Na kraju dana ništa nije skroz jasno – rekao je za CNN jedan od izvora koji je imao uvid u izvještaj obavještajne službe.