Kraj saradnje njemačkog investitora sa TV UNA

UNA dodik Vucic oktobar2021 RSA

„Foundcenter Investment GmbH“ iz Berlina, dosadašnji većinski vlasnik firme „Una World Network“, potpuno se povukao iz projekta čiji je cilj bio stvaranje regionalne TV stanice „UNA“ i kao jedini vlasnik ostala je firma „Infinity Media“ Banja Luka koja se povezuje sa porodicom Dodik, saznaje portal CAPITAL.

Promjene u vlasničkoj strukturi registrovane su Rješenjem Okružnog privrednog suda Banja Luka od 24. februara ove godine, od kada je jedini vlasnik „Une“ firma „Infinity Media“, koja pripada „Infinity International Group“.

Podsjećamo, uspostavljanje regionalne televizije „Una“ spektakularno je najavljeno na Weekend Media festivalu u Rovinju prošle godine. Emitovanje programa započeli su krajem godine, ali ono što je spektakularno najavljivano do sada gledaoci nisu imali priliku vidjeti.

Za potrebe pokretanja televizije u Banjoj Luci je osnovano nekoliko preduzeća, između ostalog i „Una World Network“ čiji su osnivači bili „Infinity Media“ Banja Luka sa udjelom od 20 posto i „Foundcenter Investment GmbH“ Berlin sa 80 posto učešća.

Registrovani su za „proizvodnju filmova, video filmova i televizijskog programa“. Zastupnik je bio Dejan Jocić kao predsjednik Upravnog odbora. Da je Jocić idejni začetnik tog projekta, a da je pokretač „Foundcenter Investment GmbH“ saopšteno je i zvanično početkom septembra prošle godine.

Međutim, u Registru poslovnih subjekata RS sada je vidljivo da od njemačkih investitora i Jocića više nema traga u „Uni“, čiji je vlasnik sada „Infinity Media“, a novi zastupnik Srđan Praštalo.

„Infinity Media“ u sastavu je „Infinity International Group“ gdje je i, javnosti po tenderima poznat, „Prointer ITSS“ koji se veže za porodicu srpskog člana Predsjedništva BiH i lidera SNSD-a Milorada Dodika.

Kompanija „Prointer ITSS“ prošle godine je u potpunosti preuzela vlasništvo nad banjalučkom Alternativnom televizijom, da bi ove godine ATV prebacila na sestrinsku firmu „Infinity Media“.

Sjedinjene Američke Države listu sankcija na kojima se već nalazio Milorad Dodik, član Predsjedništva BiH, proširile su početkom godine i na Alternativnu televiziju.

Dodik je ranije rekao da je njegov sin Igor povezan sa „Prointerom“, a nedavno je potvrdio i da pokušava razviti biznis u medijima.

Prethodni članakPristup Facebooku i BBC-u blokiran u Rusiji
Sljedeći članakBiH je ugrožena namjerama Rusije da proširi sferu utjecaja, NATO mora pomoći