Stigao je film o legendi Formule 1 Michaelu Schumaheru, prikazani do sada neviđeni snimci

(Spoliler alert!) Dugoočekivani dokumetnarni film “Schumacher” objavljen je danas na Netflixu, upravo na 30. godišnjicu od ulaska njemačkog vozača u Formulu 1. Nikad viđene snimke u javnost je pustila njegova porodica, omogućivši nam da uvidimo kako je najbrži vozač na svijetu želio pobjeđivati, ali i živjeti običan život.

Crveni kombinezoni, pokrivena lica i glave pod kacigama, urnebesna jurnjava i apetit za velikim novcem. Blizina smrti. Ne, ne govorimo o popularnoj seriji “Money Heist” već o dokumentarnom filmu o šampionu Formule 1 “Schumacher”. Netflix je danas objavio dokumentarac koji su svi čekali. Zove se “Schumacher” i predstavlja emocionalno filmsko putovanje s čovjekom, koji je bio brži od mnogo čega, ali nažalost ne i od sudbine.

Legendarni vozač Formule 1 Michael Schumacher je prije osam godina doživio fatalnu nesreću na skijanju u Francuskoj i nestao iz javnog života. Novinske stupce punile su vijesti o njegovom komatoznom stanju i svi su očekivali kada će se oporaviti od ozlijeda glave i ponovo zasjati u svom punom sportskom kapacitetu. Međutim, vijesti iz kartona u podnožju bolesničke postelje su bile uglavnom iste i vrlo malo obećavajuće, pa do dan danas zapravo ne znamo kakvo je zdravstveno stanje njemačke F1 legende, nakon dugogodišnje paralize usljed teške povrede mozga. I da, nedostaje nam.

Život u 6. brzini

Za sedmostrukog šampiona F1 su svi čuli, pa čak i oni koji o motosportu ne znaju ništa. Netflix je otkupio prava na prvi dokumentarac snimljen zahvaljujući naporima njegove porodice, prije svega supruge Corinne. Istinski zaljubljenici u munjevite bolide dobili su film upravo na dan kada se navršilo trideset godina od njegovog ulaska u Formulu 1. Režirali su ga Vanessa Nöcker, Hanns-Bruno Kammertöns i Michael Wech, dajući po prvi put uvid u vozačev život i karijeru, i to preko brojnih arhivskih snimaka, intervjua s članovima porodice, prijateljima i nekadašnjim rivalima. Priča filma započinje 1991. godine s ulaskom Schumahera u Formulu 1, uz razgovore s njegovim ocem, suprugom i dvoje djece, Ginom i Mickom, koji je krenuo očevim stopama i vozi u Haas F1 timu. U filmu o Schumiju govore Jean Tod, Sebastian Vettel, Mika Hakkinen, i mnogi koji su “derali” gume na stazi sa slavnim šampionom. A među sagovornicima su i glavešine F1 – Flavio Briatore i Bernie Ecclestone, koji kaže da su do pojave Schumachera svi željeli biti Ayrton Senna, a onda je tome došao kraj.

Dokumentarni film “Schumacher” nam otkriva porodičnu pozadinu uspjeha njemačkog vozača vezanu za njegovog oca, koji ga je inficirao vožnjom, jer je posjedovao vlastite karting staze, gdje je Schumi od malih nogu izvodio vratolomije. U filmu vidimo njegove fotografije kao malog dječaka u karting bolidu, a zatim i kao ozbiljnog ambicioznog tinejdžera, koji je oduvijek znao šta hoće. Dečko proizvođača majica je “razbucao” McLaren i Wiliams. Njemački šampion je vozio za Benetton, Mercedes GP i Ferrari, a predstavnici svakog od F1 divova imaju ponešto za reći o slavnom vozaču. Dokumentarac je urađen u maniru punokrvnih sportskih filmova i donosi miris oktana i ponešto adrenalina. Vidjet ćete Michaela na stazi u trenutku Sennine smrti i vidjeti njegove suze u očima dok se prisjeća trenutaka koji su pratili jednu od najvećih tragedija F1, zbog koje noćima nije mogao spavati, kriveći sebe za smrt legendarnog Brazilca.

Corinna i Michael Schumacher na skijanju

“Schumacher” je ozbiljan dokumentarac, jer progovara o svim aspektima vozačeve ličnosti, bile one dobre i loše, a znamo da svaki sport ima i svoju mračnu stranu, ili kako bi se to reklo sportskim žargonom, dvije su strane medalje. Ono što boji film izuzetnom emocionalnom toplinom jeste da pored njegovog talenata u kokpitu bolida, vidimo porodičnog čovjeka i vesele trenutke koje je provodio sa svojom djecom i prijateljima. Svi se vratolomija na stazama prisjećaju s nostalgijom, a neki progovaraju o nagloj naravi šampiona, koja ga je često dovodila do kontroverzi. Na Velikoj nagradi Velike Britanije, prisjetimo se, dogodilo se da na bolidu Michaela Schumachera otkaže zadnja kočnica, pa je na kraju utrku završio sa slomljenom nogom. Tako je zbog povrede propustio šest utrka i ispao iz lova na naslov prvaka sezone.

O mnogim teškim trenucima sada o svemu progovara njegova supruga, koja mu je godinama pružala utočište od frenetičnog svijeta slave, gdje je skupljao snagu i obnavljao energiju potrebnu da ga prvog dovede do cilja, a sada se brine o njemu kada je vezan za postelju. Želio je živjeti normalan život. I zato ga danas nema u javnosti. Živi normalanim životom i kao bolestan čovjek.

Sudbina je puno puta bila naklonjena njemačkom šampionu, ali se na koncu ironično poigrala s najbržim čovjekom Formule 1, u rijetkim trenucima kada je munjevito jurio a nije nosio kacigu. Na sniježnoj stazi francuskog skijališta Meribel, Michael Schumacher 2013. godine nije došao do cilja.

Dobivaj najvažnije vijesti porukom na Viberu: KLIKNI OVDJE