2017 07 19t120116z 2032107884 rc163dac2240 rtrmadp 3 britain bbc 284117


AUTOR:
Portal 072info

DATUM:

Britanskom televizijskom kanalu BBC World News zabranjeno je emitiranje programa u Kini, saopćila je Nacionalna radio i televizijska administracija u petak, sedmicu dana nakon što je britanski medijski regulator uskratio dozvolu za emitiranje programa kineskoj državnoj televiziji.

U saopćenju tempiranom da se podudari s Lunarnom novom godinom, navodi se kako je istraga ustanovila da su izvještaji o dešavanjima u Kini BBC World News “ozbiljno kršili” pravila, uključujući i objavu vijesti koje bi trebale biti “istinite i poštene” koje su naškodile kineskim nacionalnim interesima i potkopali su nacionalno jedinstvo zemlje.

– Kanal stoga ne ispunjava zahtijeve za emitiranje programa stranih kanala u Kini, i njegova molba za produženjem emitiranja programa za još godinu dana neće biti prihvaćena – dodaje se u saopćenju.

BBC World News na engleskom jeziku nije uključen u većinu paketa ponude TV programa u Kini, ali je dostupan u nekim hotelima i rezidencijama.

Dvoje Reutersovih novinara javilo je da je programa zatamnjen na njihovim TV ekranima.

BBC nije odmah odgovorio na zahtijev za komentarom.

Britanski medijski regulator Ofcom je 4. februara povukao Kineskoj globalnoj televizijskoj mreži (CGTN) dozvolu za emitiranje programa u Ujedinjenom Kraljevstvu nakon što je istraga ustanovila da je licencu pogrešno posjedovala kompanija Star China Media Ltd.